به گزارش «تابناک» به نقل از روابط عمومی تپسی، «پک» کسب و کار ارسال بسته برنامهریزی شده است. در این سرویس، کاربر میتواند از چند روز قبل، روز، ساعت، و آدرسهای ارسالی را در تپسی پک ثبت کرده و ارسال مرسولات خود را برنامهریزی کند. با توجه به برنامهریزی انجام شده برای ارسال مرسوله، یک راننده به دریافت و توزیع مرسولهها تخصیص داده میشود و کاربر ارسال کننده، نگرانی بابت تاخیر یا پیدا نشدن راننده، نخواهد داشت.
یکی دیگر از مزیتهای کلیدی این سرویس، به صرفه بودن هزینه ارسال بسته است؛ قیمت ارسال بسته در تپسیپک به صورت میانگین 30% ارزانتر از پیکهای موتوری است و به صورت قطعی راننده به سفارش ثبت شده اختصاص مییابد.
تپسی پک، برای صاحبین کسب و کارهایی که روزانه ارسال بسته دارند، فرایند ارسال را ساده و زمانبندی میکند؛ به این ترتیب میتوانند هر تعداد بسته را مطابق برنامه و با هزینه کمتر ارسال کنند. همچنین، ارسال بسته توسط خودرو، ایمنی ارسال مرسولهها را افزایش میدهد.
پیش از این تپسی از استراتژی ها و محصولات جدیدش برای عمق دهی به بازار حمل و نقل خبر داده بود؛ تپسیپک، سومین سرویس تپسی در حوزه ارسال مرسوله است. پیش از این، تپسی سرویسهای ارسال مرسوله با موتور و خودرو را نیز به خدمات خود اضافه کرده بود.